Bericht aan de bezoeker van het Iepenloftspul De Fulkaan.
Gisteravond was het een prachtige voorstelling met uitzonderlijk mooi weer. Net na de voorstelling brak het noodweer los.
De organisatie had zijn handen vol om de zaak overeind te houden.
Dit is gelukkig gelukt en zij verwachten voor vanavond geen problemen.
Mocht je nog naar de voorstelling willen komen? Dan kan dat nog voor alleen vanavond of woensdagmiddag.
Dus wil je nog kaarten bestellen, klik dan hier: http://www.bakkeveen.nl/toneel

Reacties