Jo witte dat it hjit wurde kin by in Fulkaan, en dat is hjoed wis it gefal.
Dus, kom asjebleaft net te betiid; De tribunes geane iepen om 20.45 .
Op dizze manier foarkomme wy dat jo te lang yn ‘e sinne wachtsje moatte.
Binne der nog fragen, skilje Geert: 0643539992

Graag ook in het Nederlands ik weet niet wat daar staat.
Graag ook in het Nederlands ik weet niet wat daar staat.
Ga je na de voorstelling, en dan weet je niet wat er speelt “qua taal. “
Google translate 😉
Winskje jimme in noflike jûn!