Laadpaal voor 2de keer vernield

De laadpaal aan de Mjûmster Wei is voor de 2de keer vernield en is nu tijdelijk buitenwerking gesteld.

De 1ste keer is de laadpaal van zijn sokkel scheefgedrukt en de 2de keer is het display van de laadpaal met een voorwerp vernield.

Er is vandaag aangifte gedaan van vernieling van de laadpaal.

Geplaatst in: 2026-gebeurtenissen

Geef een reactie

Je e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Vereiste velden zijn gemarkeerd met *

error: Content is protected !!