35 survivalteams uit Nederland en Belgie doen mee aan de Ultra SurvivalRun. Het is een survival-estafette van Leeuwarden naar de finish in Beltrum (Gelderland). Men vertrok vrijdagmiddag vanuit Leeuwarden naar Kootstertille. Daarna naar Marum (Trimunt). De 3e etappe ging vrijdagavond van Marum naar Bakkeveen en vervolgens naar Norg. Met gemotoriseerd vervoer daarna naar Vollenhove voor de overnachting. En dat zaterdagochtend om 6 uur alweer op. Iets voor de echte bikkels…
Meer informatie over de ultrasurvivalrun: klik hier
Hieronder fotoimpressie van de doorkomst in Bakkeveen tussen 19:20 en 20:05 uur op vrijdagavond 8 juli.
Op de fiets vanaf Marum naar Bakkeveen. Hier de aankomst bij “Slotsdraai”: het bruggetje over de vaart ter hoogte van de Slotplaats.
Natuurlijk de vaart in en onder het bruggetje door. Alle 35 teams en dan 4 personen van elk team.
Velen proberen hun shirt droog te houden.
Klimmen en over het touw…
Daarna op de fiets over het fietspad naar het trainingsterrein van Survival Bakkeveen
Hier was het bij sommige hindernissen druk. Een aantal deelnemers zat er al behoorlijk doorheen en als d souplesse weg is worden de hindernissen alleen maar moeilijker.
Wie heeft de spieren na al die inspanning nog voldoende onder controle bij het boogschieten ?
Nog een rondje om het trrainingsterrein heen hardlopen en dan ….
……
……. op de fiets naar het volgende survivalterrein. Dat weas bij de schappskooi van het Fryske Gea in Allardsoog. Daar moesten 4 hindernissen worden bedwongen. Na 3 kwartier is de rust weergekeerd.
De medici hoefden alleen maar staan toekijken.

Reacties