Bij de Wylde Roas werd onlangs de verjaardag van Arianna met heksentaart gevierd!
Niet een taart om op te eten natuurlijk, maar om zelf te maken …..
Kijk maar mee op de foto’s:
Na schooltijd wordt eerst de trek met lekkere patat gestild, voor de nodige energie ……
En voordat er met de heksentaart aan de slag kan worden gegaan, moet de jarige natuurlijk wel eerst haar cadeautjes uitpakken …..
Dan snel naar het bos, om allemaal herfstmaterialen te verzamelen ….
De plastic zakken zitten vol … op naar de Wylde Roas!
Janny Bakker van de Wylde Roas legt uit wat de bedoeling is ….. Er wordt heel serieus geluisterd!
Zelf aan de slag….. Er wordt hard gewerkt!
Hier zijn ze wel een tijdje zoet mee ….
Het begint er op te lijken. Janny helpt nog even mee met de laatste loodjes ….
Klaar! De heks en de lampionnetjes met lichtjes zitten er ook al op!
Zes trotse meiden met hun mooi gemaakte heksentaarten met een heuse heks en lichtjes!

Wat ontzettend leuk,echt iets voor meisjes.En erg gezellig zo te zien.