De jaarlijkse buurt BBQ van buurtvereniging N.A.S is wederom een groot succes geworden, dankzij de grote inzet van de buurt.
Het weer hadden we ruim van tevoren besproken; de jeugd moest s’middag’s uiteraard nog op pad !
Zij zijn naar de Fûgelhelling in Drachten geweest voor een leerzame, maar vooral leuke en actieve rondleiding.
Hieronder de foto’s.
De aankomst; wat zullen we beleven ?
wat was daar te zien ????
Da’s pas lef hebben………
Weer veilig aan de overkant !
Het is een schitterend stukje verborgen natuur.
De uil houdt wijselijk zijn ogen dicht….
tot slot nog de eendjes gevoerd, wat een herrie !
En dan de honger stillen. Aan de keuze ligt het niet ! ( de koelkasten lagen vol……)
eet smakelijk !
en de heren apart
tegen 19.00 lopen de eerste vaste klanten binnen.
op een lichte temperatuursdaling is gerekend !
Ons jaarlijks terugkerend bar-fenomeen.
Harm werkt niet alleen bij Actifood, hij zorgt elk jaar dat ook het laatste stukje vlees opgaat !
Tot slot, het werdt nog lang gezellig !

Reacties