Geachte heer v.d. Vaart,
Hartelijk dank voor uw e-mail waarin u een vraag stelt betreft de storing in uw woonplaats.
Ik vind het vervelend dat u dit zo moet ervaren. Er vinden aanpassingen plaats in uw gebied, dit is nog in behandeling. Ik kan u helaas niet tegemoetkomen.
Ik verzoek u het nog even af te wachten.
Onze excuses voor het ongemak.
Met vriendelijke groet,
Vodafone Klantenservice
Original Message Follows:
————————
Form Name: Vragen en Opmerkingen
Reactie: zie www.bakkeveen.nl. en U zult zien dat we de bewoners van Bakkeveen wel op de hoogte houden van de vervelende stroing die Vodafone maar niet op kan of wil oplossen.
Ook het gastenboek kunt u inzien als u wilt.
Storing 5 augustus opgetreden en zo het nu staat ( geeft klantenservice aan ) wordt het niet eerder dan 23 augustus verholpen.
Volgens mij valt dit niet in categorie snelle service.
Gaarne verneem ik van U in hoeverre U de klanten van Vodafone tegemoet wilt komen en in welke vorm.
Persoonlijk heb ik 2 prepaidnummers tot mijn beschikking dit behoorlijk last hebben van deze storing.
Reacties