Woensdag is met de maandelijkse lunch om 12 uur.
Verder wandelen, koffie, sjoelen, handwerken etc. en vooral praten. Vrijdag geen wandelen maar weer stoelgymnastiek.
De dorpskamer is er voor alle inwoners van Bakkeveen. Voel je welkom!
Woensdag is met de maandelijkse lunch om 12 uur.
Verder wandelen, koffie, sjoelen, handwerken etc. en vooral praten. Vrijdag geen wandelen maar weer stoelgymnastiek.
De dorpskamer is er voor alle inwoners van Bakkeveen. Voel je welkom!
Reacties