Vandaag, 3 maart, is de ooievaar weer terug gekomen op zijn nest aan de Weverswâl.
Vorig jaar heeft hij geen vaste relatie gehad, maar hij staat nu zo strak en fier op zijn nest, dat het eigenlijk niet meer mis kan gaan zou je zeggen.
Naast de narcissen en krokussen alweer een lentebode !
Ooievaar weer terug aan de Weverswâl
Geplaatst in: Algemeen nieuws

Reacties