Poll: Op dierendag geef ik mijn dier iets extra’s

Maar liefst 124 bezoekers brachten een stem uit op de vorige poll.
De uitslag:
Ik doe mijn boodschappen in Bakkeveen

 

  • Altijd: 28%
  • Meestal: 45%
  • Zo nu en dan: 16%
  • Vrijwel nooit: 8%

Slechts 8% doet nooit boodschappen in Bakkeveen.
Maar liefst 92% doet dit altijd of zo nu en dan.
Een mooie opsteker voor de plaatselijk middenstand.
Houden zo!

De volgende poll heeft te maken met Werelddierendag op maandag 4 oktober.

Op dierendag geef ik mijn dier iets extra’s.

– Ja, natuurlijk.
– Nee, dierendag is veel te commercieel.
– Ik heb geen dier.

Na het stemmen zijn de resultaten zichtbaar.
Je stem toelichten of reageren op de Poll? Laat een bericht achter bij het nieuwsitem!

 

Geplaatst in: Algemeen nieuws

7 reacties op “Poll: Op dierendag geef ik mijn dier iets extra’s

  1. kimberley zegt:

    als ik een hond hat gaf ik hemhaar een nieuw speeltje en extra eten enzo..

  2. Huub zegt:

    Dierendag is veel te commercieel,als je goed voor je dieren bent is het voor hen altijd dierendag.

  3. Wodan zegt:

    Net zoals de verjaardag van Huub, dat is ook veel te commercieel.

  4. tompoes zegt:

    het is voor mij altijd dierendag behalve als ze mij weer uit de tuin jagen

  5. TOMPOES zegt:

    Maar dan kan ik altijd nog naar de zandbak van Johan

  6. Wodan zegt:

    @TP
    Mag ik dan gezellig met je mee?

  7. TOMPOES zegt:

    als we maar niet vast kommen te zitten in de zandbak van johan want dan hij daar weer wakker van net als laatst

Geef een reactie

Je e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Vereiste velden zijn gemarkeerd met *

error: Content is protected !!