Maar liefst 124 bezoekers brachten een stem uit op de vorige poll.
De uitslag:
Ik doe mijn boodschappen in Bakkeveen
- Altijd: 28%
- Meestal: 45%
- Zo nu en dan: 16%
- Vrijwel nooit: 8%
Slechts 8% doet nooit boodschappen in Bakkeveen.
Maar liefst 92% doet dit altijd of zo nu en dan.
Een mooie opsteker voor de plaatselijk middenstand.
Houden zo!
De volgende poll heeft te maken met Werelddierendag op maandag 4 oktober.
Op dierendag geef ik mijn dier iets extra’s.
– Ja, natuurlijk.
– Nee, dierendag is veel te commercieel.
– Ik heb geen dier.
Na het stemmen zijn de resultaten zichtbaar.
Je stem toelichten of reageren op de Poll? Laat een bericht achter bij het nieuwsitem!

als ik een hond hat gaf ik hemhaar een nieuw speeltje en extra eten enzo..
Dierendag is veel te commercieel,als je goed voor je dieren bent is het voor hen altijd dierendag.
Net zoals de verjaardag van Huub, dat is ook veel te commercieel.
het is voor mij altijd dierendag behalve als ze mij weer uit de tuin jagen
Maar dan kan ik altijd nog naar de zandbak van Johan
@TP
Mag ik dan gezellig met je mee?
als we maar niet vast kommen te zitten in de zandbak van johan want dan hij daar weer wakker van net als laatst