Geen plaats in het bos ….. dan maar hier!
Het wemelt dit jaar van de paddestoelen en overal zie je ze tevoorschijn komen. De paddestoelen beperken zich allang niet meer tot de de gebruikelijke groene gebieden.
Sommigen (zoals deze inktzwammetjes) zijn zelfs uitgeweken naar Bakkeveens drukste punt, namelijk De Brink.
Onopvallend opvallend staan ze met hun neus bovenop het verkeer!

Dirry, I think I’m falling in love!
Romke,we wonen nog steeds in Nederland,ik erger me vaak aan het Engels wat je steeds vaker ziet en nu wordt er op de site ook al in het Engels gereageerd.
Tink der om Romke, moai stean litte …!
Ach Huub, jij bent wel een van de laatste mensen die ik wil ergeren. Ik sil it net wer dwaan. Oankrûper!* (*knuffel)
Romke,ik moest het gewoon even kwijt,we zijn even goede vrienden,bedankt voor de oankrûper,ik kan trouwens goed Fries lezen.