Poll: Het pas gehouden dorpsfeest beoordeel ik als:

In een week hebben 109 bezoekers gestemd op de poll:
Om mij mag de PVV van Geert Wilders in de regering

Ja: 26%
Nee: 67%
Geen mening: 5%

Een kwart zou wel een kabinet willen hebben met de PVV.
Een ruime meerderheid ziet dat niet zitten.
We zullen zien wat het wordt.

De nieuwe poll gaat over het afgelopen dorpsfeest:
Het pas gehouden dorpsfeest beoordeel ik als:
– Kan niet beter.
– Goed.
– Matig.
– Niks aan.

Toelichting:
Met oa een optocht, buurtspel, kindermiddag en een swingavond heeft de Dorpsfeestcommissie weer voor een gevarieerd programma gezorgd.
Hoe heeft u dit 2 jaarlijks gebeuren ervaren?

Na het stemmen zijn de resultaten zichtbaar.
Je stem toelichten of reageren op de Poll? Laat een bericht achter bij het nieuwsitem!

 

Geplaatst in: Algemeen nieuws

10 reacties op “Poll: Het pas gehouden dorpsfeest beoordeel ik als:

  1. Appie zegt:

    Het feest was goed. Jammer van al die vernielingen. Dat heeft bakkeveen niet nodig.

  2. Sjaak zegt:

    Boeh, wat een feest!

  3. elly zegt:

    Gezellig feest, jammer dat iemand zonodig een jas van een ander moet jatten.

  4. johan zegt:

    Niks aan, veel te lang, veel teveel lawaai!!! ERRRUGG STOREND.

  5. Jacob zegt:

    Goed idee om de versierde wagens weer op te nemen in het programma. en wat het lawaai betreft wij hebben er niets van vernomen en mensen het is 1x in de twee jaar. Inderdaad wel jammer van die vernielingen, als je in de nacht een held wilt zijn……..ben je destemeer een held als je er later mee voor de dag komt (eventueel na je kater).

  6. Annamarie zegt:

    Geweldig feest….
    Wat een domper als je op de fiets naar huis wil, en hij is er niet meer….
    Bedankt dievengilde…

  7. Truus Witteveen zegt:

    Super feest, jammer dat er zaterdag mensen zijn dat het weer even moeten verpesten, we hebben een leuke optocht gehad donderdag, jammer van de zaterdag optocht. Bij de volgende optocht over … jaar zou dat beter geregeld moeten worden, geen rommelmarkt en optocht samen. Verder erg goed geregeld, complimenten aan alle medewerkers daaraan.

  8. Cees zegt:

    Leuke afsluiter met Vangrail. En ja ook mijn fiets stond niet meer waar ik hem had achtergelaten. Vond deze verwrongen terug in de bomen. Niet meer te herstellen. Jammer is nergens voor nodig en brengt alleen maar negatieve publiciteit en kosten met zich mee.
    Zondagochtend heb ik hem weggehaald en toen lagen er nog fietsen genoeg waar mee omgegooid was. Dus Annamarie misschien???????

  9. Annamarie zegt:

    Zaterdagnacht, zondagochtend en middag alles nog eens nagezocht…niets….
    Hij is echt helemaal weg:(

  10. Yko zegt:

    Mooi feest, jammer inderdaad van de vernielingen.
    Volgend jaar maar kleintje dorpsfeest met alleen de zaterdagavond.
    Gezien de opkomst zaterdagavond moet dat toch kunnen……

Geef een reactie

Je e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Vereiste velden zijn gemarkeerd met *

error: Content is protected !!