Openingsfeest Dúnsân

Na vele jaren van discussies en plannen is het nu zover: de officiële opening van Dúnsân. Eigenlijk de afronding van deze fase van het Dúnsân project.

Het plein is zo goed als klaar, nog vlak voor de zomervakantie de officiële opening: zaterdag 15 juli

Het feestprogramma ziet er als volgt uit:

  • 15:30 uur  Rondje Dúnsân.
    Maak kennis met alle verenigingen en bedrijven. Overal zijn leuke activiteiten te doen. Vind alle puzzelstukjes en maak kans op leuke prijzen.
  • 17:00 uur.  Officiële opening.
    Spectaculair openingsmoment door wethouder Piet van Dijk en 2 korte toespraken.
  • 18:00 uur. Afsluiting
    Een hapje van de barbecue en muziek. (drankjes € 1,–)

Lokatie: natuurlijk op het nieuwe “Dúnsân terrein”.
Alle inwoners van Bakkeveen hebben deze week een flyer/uitnodiging in de bus aan kunnen treffen (alhoewel met nee/nee sticker val je misschien buiten de boot).

 

Geplaatst in: Project Dúnsan

6 reacties op “Openingsfeest Dúnsân

  1. Huub Bouma zegt:

    ik heb geen rekening gehouden met nee nee stickers dit is een uitnodiging voor alle inwoners van Bakkveen.

  2. v.d.Werf Volkers zegt:

    ik heb de uitnodiging gekregen. Helaas zonder adres. Ik weet niet wat Dunsan is, sterker nog mijn buurvrouw die haar hele leven in Bakkeveen heeft gewoond ook niet. Volgens mij staat er ook geen naambordje.
    Via de eigenaar van bospaviljoen (er stonden namen onder) ontdekt.

    • LP zegt:

      @ v.d.Werf Volkers; Aan de linkerkant van de home-pagina van deze site staat onder; Snelle links, project Dunsan. Hier staan alle ins-en-outs

  3. tjibbe zegt:

    wanneer komen de foto’s die er zijn gemaakt op?

  4. herman zegt:

    wel jammer dat er zo weinig dorpsgenoten waren in een dorp met zo’n 1900 inwoners is het schandalig dat er maar 150 tot 200 mensen waren terwijl het een heel gezellig feestje was

    • Laura zegt:

      Wij zijn wel geweest, maar ik weet van een aantal mensen dat ze al andere afspraken hadden staan. Ik weet ook niet of de datum bij iedereen ‘optijd genoeg’ bekend was.
      Complimenten voor de organisatie verder!

Geef een reactie