KONINGSDAG FEEST

De weergoden zijn zoals het nu lijkt niet echt met ons maaaaaaaaaar ondanks dat het misschien slecht weer word  gaat het feest  gewoon door ook de markt gaat door. Bij slecht weer is het allemaal in Dundelle , Peuterspeelzaal en de Dunhoeke dus ruimte genoeg voor alles . Dus blijf niet thuis maar kom gezellig morgen op het Koningsfeest . Om 10.00 uur word de vlag weer gehesen dus zorg dat je er dan allemaal weer bent .

Groet namens het oranje comité

Geplaatst in: Algemeen nieuws

0 reacties op “KONINGSDAG FEEST

Geef een reactie

Je e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Vereiste velden zijn gemarkeerd met *

error: Content is protected !!