Afgelopen dinsdag hadden wij onze laatste les van het seizoen. Om alvast in de vakantiestemming te komen zijn we naar het `Kroese Beamke`geweest. Onder genot van een kopje koffie en natuurlijk wat lekkers, vertelde gastvrouw Lina ons het één en ander over de het `Kroese Beamke`. Maar als je met ouderen op pad bent , krijg je leuke aanvullende informatie. Na een rondleiding over de camping, gingen we weer op huis aan met een gevoel van… goh, wat een mooie camping, nooit geweten dat het zo groot was.
We beginnen weer op dinsdagochtend 9.00 – 10.00 uur op dinsdag 18 augustus.
Nieuwe leden zijn van harte welkom.
Een fijne vakantie toegewenst,
Eppie Pera

Reacties