Dwarskamp: Paasstukje maken

Afgelopen zaterdag heeft een aantal dames van de Dwarskamp een paasstukje gemaakt.

Dit onder het genot van koffie en thee.

De laatste 2 foto’s geven het resultaat van 2 uren gezellig bezig zijn.

Geplaatst in: Dwarskamp

Geef een reactie

Je e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Vereiste velden zijn gemarkeerd met *

error: Content is protected !!