Vrijdag avond 18-03 was het dan weer zover ons uitje met het jeugdteam van de volleybal. We zijn met elkaar wezen zwemmen in de Welle in Drachten. We hebben met elkaar een hele leuke en gezellige avond gehad. We hebben volop gezwommen en gek gedaan. De ouders die de kinderen gebracht en gehaald hebben bedankt. Connie, Marijke, Hedwig en Harm
Jammer genoeg kon Marit niet mee
En dan is het tijd om even wat lekkers te eten. Ze genieten volop zo te zien .
Na afloop nog allemaal een lekker ijsje en dan weer richting Bakkeveen
Dit spreekt voorzich Tara, Lara en Maxime
Nog een foto van het buiten bad
Maar de meiden waren te snel voor de jongens en het lukte dus niet om ze in het water te gooien
En dan is het weer tijd om te dollen hier worden de meiden door de jongens gepakt
De hele groep nogmaals lekker genieten van hun eten
Wat zijn ze dan rustig heerlijk haha
Lekker in het bubbelbad. Tara, Bram ,Lennard , Maxime en Lara
Voorin het bad Wiedze , Ruthger , Jesper en Gertjan Achter in het bad springt Lenaard net op een mat.
Ook de anderen komen in het 50 meter bad
Lekker met de matten spelen Jesper op de voorgrond en Ruthger ligt daar achter
Ruthger doet even een bommetje
De jongens waren lekker in het 50 meter bad aan het dollen hier word Wiedze door Gertjan in het water gegooid
Nogmaals lekker in het bubbelbad met elkaar
Dennis bijna kopje onder

Leuk uitje zo te zien. Geen gezicht trouwens, die korte broeken van de dames.
wat een lekker onspannen uitje. hoop dat jullie onspannen genoeg zijn voor donderdag,want dan komt het er op aan. ik wens jullie,jeen en tommie heel veel sterkte toe en hoop zo dat jullie winnen. want dan zijn jullie kampioen.zet hem op.