Ja echt waar het is begin oktober en het leek wel of de hele omgeving van Bakkeveen naar hier getrokken was. Mensen lopen allemaal met zomerkleding aan (die eigenlijk al in de kast weggestopt was) en genoot van een heerlijke dag in de bossen, op de heide, op de zandvlakte of op een terras.
Wie had er nu ook verwacht dat het op 3 oktober ’s middags om 16.00 uur nog 23.1 graden zou zijn (zie het schema bij het kopje Meteo Bakkeveen links boven op de homepage van bakkeveen.nl).
Nog net te zien maar de auto’s staan in de berm van de Mjumsterwei. (vandaag geen bekeuringen?)
want het parkeerterrein was nokkie vol
let op er gaat 1 weg nu moeten we erbij zijn
er blijft een nauwe doorgang over
en ja aan de kant van het voetbalveld was ook geen plek meer. Gelukkig speelde het eerst vandaag niet thuis.
Maar waar zijn al die mensen dan?
juist lekker luieren of ravotten op de zandvlakte
Soms niet in het bos maar er bovenop.
en na een lekkere wandeling is het natuurlijk goed toeven op het terras van De Dwaler
of……..
Dundelle.
Maar ook bij de Brink en Plaza de Kolk was het een drukte van belang.
Al met al een mooie dag om het weekeinde mee af te sluiten.

volgens mij is de eerste foto van de Mjumsterwei
ach ja het wordt al later op de avond en met een glaasje wijn erbij vergis je je wel eens. Ik ga het wijzigen, bedankt.