Vanmorgenvroeg om 4.30 uur is er ingebroken in de praktijk van de huisartsen Vriezema en Brouwers aan de Weverswal te Bakkeveen.
De dieven kwamen binnen door een raampje aan de steegzijde van het pand met grof geweld te forceren.
Om daar bij te kunnen komen, hadden ze een bankje van de buren, café De Brink, geleend ….
De inbrekers werden in hun aktiviteiten door het alarm gestoord, maar wisten in hun vlucht toch nog de kassa van de praktijk te ontvreemden.
Hoe groot de buit is, kan nu nog niet gezegd worden. Aangenomen wordt dat dit echter geen groot bedrag zal zijn.
Het beschadigde raampje is inmiddels hersteld en extra beveiligd. Ook is het aantal bewegingsmelders uitgebreid.

wat erg zeg!
zoiets doe je toch niet!
ik hoop dat het gestolen geld niet veel was en dat de daders snel worden gepakt!
wat erg!!!!!!!!!
ze zullen vast spijt van hebben!!!
hoop ik!
Amateurtjes zijn het… bewijs materiaal in de sneeuw gooien….